Narrowcasting

Narrowcasting: de toekomst komt dichtbij

Narrowcasting, ook wel Digital Signage genoemd, heeft een grote sprong voorwaarts gemaakt. Het dynamische en soms zelfs interactieve karakter heeft narrowcasting mateloos populair gemaakt in allerlei sectoren. Wat is narrowcasting en wat kan je er mee?

Narrowcasting

Betekenis narrowcasting

Narrowcasting is afgeleid van het woord broadcasting. Bij broadcasting probeer je een zo groot mogelijk bereik te halen met je uitzending. Narrowcasting is uitzenden voor een beperkt publiek, meestal beperkt tot een enkele locatie, zoals een gebouw of een festivalterrein. Narrowcasting kan tevens een stuk interactiviteit toevoegen, door middel van het gebruik van touchscreens, zodat bezoekers en klanten zelf kunnen bepalen wat ze willen zien.

Narrowcasting kan met een gewone televisie, waarop een Powerpoint presentatie te zien is, maar er is veel meer mogelijk dan dat. Met gespecialiseerde, betrouwbare hardware en software oplossingen van DiGisigning kan je je bezoekers en klanten een bijzondere ervaring bieden. Narrowcasting heeft de toekomst en DiGisigning is daarin je partner.

Oplossingen narrowcasting per branche

Wat zijn precies de voordelen van narrowcasting en welke toepassingen zijn er te bedenken? Wij noemen enkele branches en geven een beknopt, geenszins volledig overzicht van de uitgebreide mogelijkheden van narrowcasting.

Narrowcasting kosten – wat zijn de minimale uitgaves?

Wat narrowcasting kost, is afhankelijk van wat je wilt. DiGisigning biedt meerdere systemen aan. Een scherm met touchscreen kost uiteraard meer, en een groot scherm kost ook meer dan een kleiner scherm. Naast de hardware, in de vorm van het scherm, en de door ons geleverde software heb je verder alleen een computer en een werkende internetverbinding nodig. Omdat DiGisigning maatwerk levert, afgestemd op de wensen van de klant, vermelden wij geen algemene prijzen. Wij informeren je graag over de kosten van narrowcasting, nadat we samen jouw wensen in kaart hebben gebracht. Over het algemeen valt te stellen dat de prijskwaliteitverhouding bij DiGisigning zeer goed is.

Waarom DiGisigning?

Trek aandacht

Digital Signage trekt meteen de aandacht, interactieve beeldschermen maken het zelfs nog leuker!

Trek klanten

Digital Signage zorgt voor een professionele uitstraling, waardoor klanten graag terugkomen.

In eigen huisstijl

De informatie wordt weergegeven in de huisstijl van je bedrijf!

Makkelijk aan te passen

Wij passen advertenties, promoties of nieuwsberichten in korte tijd voor je aan!

Makkelijk communiceren

Digital Signage zorgt voor makkelijke en duidelijke communicatie.

Op het juiste moment

De schermen kunnen zelfs aan en uit op zelf te bepalen tijden.

Narrowcasting cases

Wij leggen je een tweetal wat meer uitgebreide voorbeelden voor.

In een ziekenhuis kan op een en hetzelfde scherm getoond worden welke patiënt in welk prikhokje aan de beurt is. Van tevoren raak je een scherm aan en wordt een bonnetje met een nummer uitgeprint. Na verloop van tijd verschijnt dit nummer op het scherm, samen met het nummer van een hokje waar je terecht kunt. Dit gebeurt in het rechtergedeelte van het narrowcasting scherm.

Onderaan het scherm scrollt het laatste nieuws voorbij. Het linkergedeelte van het scherm bevat algemene informatie over het prikken van bloed, zoals dat je je prikformulier en identiteitsbewijs bij de hand moet houden, en dat je voor sommige onderzoeken nuchter moet zijn. Verder kan hier algemene gezondheidsinformatie worden weergegeven, zoals informatie over de overheidscampagne die aangeeft dat antibiotica niet helpen tegen virussen als het griepvirus. Tevens wordt de verwachte wachttijd aangegeven, zodat je ongeveer weet wanneer je aan de beurt bent.

Het tweede voorbeeld betreft een trendy kledingwinkel. Vanaf de buitenzijde zijn op een scherm de openingstijden te vinden, wanneer de koopzondagen zijn en eventuele aangepaste openingstijden tijdens feestdagen. Binnen vind je schermen die producten uit de nieuwste collectie tonen. Informatie over deze producten, met modellen die de kleding dragen, wordt aangeleverd door de fabrikanten. Op deze manier de producten demonstreren maakt je klanten veel enthousiaster dan alleen posters of geprinte velletjes papier. Bij opruimingen tonen de schermen informatie over de producten die in de aanbieding zijn. Alles wordt aantrekkelijk gepresenteerd, met filmpjes en vloeiende animaties.

Dit alles wordt je mogelijk gemaakt door DiGisigning, specialist in narrowcasting oplossingen!


Fatal error: Uncaught exception 'wfWAFStorageFileException' with message 'Unable to verify temporary file contents for atomic writing.' in /home/digisign/domains/digisigning.nl/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:46 Stack trace: #0 /home/digisign/domains/digisigning.nl/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(567): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/digisign/...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig() #2 {main} thrown in /home/digisign/domains/digisigning.nl/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 46