Wat doet DiGisigning?

DiGi Signing ontzorgt op het gebied van campagnes en acties. Dit doen we door campagnes te ontwerpen, publiceren en beheren. Het enige wat wij nodig hebben, is de gewenste informatie die jij wilt delen met je doelgroep.

Digital Signage heeft een grote sprong voorwaarts genomen. Het is echter een wereld met zoveel aanbieders en mogelijkheden, dat je al snel door de bomen het bos niet meer ziet. Kies daarom een partner die je de weg wijst door dit web aan mogelijkheden, die je deskundig kan adviseren en die alles kan realiseren wat jij wilt doen op het gebied van Digital Signage. DiGi Signing biedt veelzijdige en gebruiksvriendelijke hardware en software oplossingen voor Digital Signage.

Je kunt door middel van Digital Signage de informatievoorziening verbeteren, adverteren met producten of diensten of je klanten of bezoekers vermaken tijdens het bezoek aan je pand of terrein. DiGi Signing helpt jou om het potentieel van dit krachtige informatie- en marketingmiddel maximaal te realiseren. Je kunt eenvoudig campagnes ontwerpen, publiceren en beheren op meerdere types hoogwaardige schermen. De schermen zelf zijn speciaal gemaakt voor Digital Signage en bieden meerdere voordelen boven het gebruik van normale televisieschermen. Zo hebben ze een langere levensduur, hogere helderheid en beter contrast.

Zoek je een totaaloplossing op het gebied van Digital Signage, die jou tijd bespaart en alles mogelijk maakt wat jij van plan bent? Kies dan voor Digital Signage van DiGi Signing!

Waarom DiGisigning?

Digital Signage is onze expertise en hier zijn we erg trots op! Adverteren gaat sneller en is vaak goedkoper dan geprinte media. Het is een groeiende markt die steeds meer in beeld komt en hierdoor vrijwel direct aandacht trekt wanneer dit ergens wordt gebruikt. Het is een makkelijke manier om snel nieuwe klanten te trekken. Ook de gebruiksvriendelijkheid kent alleen maar positieve kanten, de informatie kan bijna onmiddelijk (zelfs van een afstand) aangepast worden.

Digital Signage kan voor veel doeleinden gebruikt worden. Het kan gebruikt worden voor promoties, informatie over openingstijden of over laatste nieuwtjes, wachttijden of om nieuwe producten te promoten. Het kan helpen bij omzet en het vergroten van het klantvertrouwen, door de uitstraling die het met zich meebrengt.

Wat is Digital Signage?

Digital Signage is het plaatsen van schermen op een bepaalde gewenste locatie, waar informatie getoond wordt. Dit kunnen advertenties, openingstijden, acties, menu’s of andere boodschappen zijn. Digial signage kan interactief weergegeven worden, met gebruik van touchscreens. Ook kan het dynamisch zijn, door het laatste nieuws of weerbericht te tonen. Het is makkelijk van een afstand te bewerken en te beheren.

Waar kan Digital Signage voor gebruikt worden?

De mogelijkheden voor Digital Signage zijn grenzeloos! Het kan bijna door iedereen gebruikt worden om informatie te tonen. Hierbij kan men denken aan marketing, entertainment, of bijvoorbeeld als informatiebord.
Om een paar voorbeelden te noemen kan men nieuwe producten promoten, een bepaalde actie uitlichten of evenementen tonen.
Als je vragen hebt over deze dienstverlening neem dan gerust contact met ons op!

Zorg

Narrowcasting wordt zeer veel toegepast in de zorg. Je kunt informatie tonen over welke artsen er dienst hebben en welke patiënten aan de beurt zijn. Bijzonderheden op een bepaalde afdeling kunnen op een scherm worden getoond, evenals het laatste nieuws en het weer voor de mensen die in de wachtruimte zitten. Ook kan voorlichting worden getoond op de schermen, bijvoorbeeld medische informatie die voor iedereen op de afdeling relevant is.
ziekenhuis-kinderafdeling

Intern

Bij een regulier bedrijf kunnen medewerkers door middel van narrowcasting worden geïnformeerd. Dit kost minder tijd en oogt professioneler dan het bevestigen van losse geprinte velletjes aan een prikbord. Te denken valt aan informatie vanuit de ondernemingsraad en de raad van bestuur, huishoudelijke mededelingen, nieuwe veiligheidsvoorschriften en openstaande vacatures binnen het bedrijf.
kantoor

Onderwijs

Binnen onderwijsinstellingen kunnen leerlingen en leraren geïnformeerd worden over wijzigingen in het rooster en bijzondere gebeurtenissen binnen de school. In de kantine kan het dagmenu worden getoond vanaf een narrowcasting scherm. In de lerarenruimte kan een scherm worden opgehangen met welke docenten ziek zijn, welke vergaderingen er gepland staan en andere informatie die voor de docenten van belang zijn.
bibliotheek

Retail

Ten eerste valt in winkels te denken aan een scherm met de openingstijden en bepaalde acties. Maar er is meer mogelijk, zoals gerichte marketing. Een flitsend marketingfilmpje helpt om je bezoekers aandacht te laten schenken aan nieuwe producten in je assortiment. Het dynamische karakter van narrowcasting zorgt ervoor dat je gemakkelijk steeds weer de aandacht kunt vestigen op andere nieuwe producten en diensten.
winkel-fruit

Horeca

Het geprinte menu heeft nog niet afgedaan, maar een scherm met het menu bovenaan de bar helpt klanten alvast om een keuze te maken. Dit is vooral ook handig bij recente toevoegingen aan het menu, bij dagmenu’s en bij seizoensgebonden gerechten en drankjes. Ook gerechten en drankjes die in de aanbieding zijn kunnen eenvoudig op het scherm worden getoond, met eventueel foto’s erbij.

Sport

Beheer je een sportgelegenheid, dan kan je gemakkelijk de laatste uitslagen van je sportclub op het scherm tonen. Ook geplande wedstrijden en andere activiteiten, zoals teamuitjes en vergaderingen, kan je onder de aandacht brengen. Zo creëer je meer betrokkenheid bij de club. Eventueel kunnen de schermen zelfs gebruikt worden om wedstrijden uit te zenden.
sportschool

Vervoersbranche

Iedereen kent inmiddels de schermen met reisinformatie. Welke treinen komen er op dit spoor aan, welke bussen vertrekken van deze halte, is er ergens vertraging of omleidingen? Het kan allemaal automatisch getoond worden door middel van narrowcasting. Het is zelfs mogelijk om gedetailleerde routeinformatie te tonen op een narrowcasting scherm.
autogarage

Heeft DiGisigning een klantenservice?

DiGisigning staat uiteraard voor je klaar, wij staan snel op de stoep als er iets niet klopt met je Digital Signage. Je kunt ook altijd contact met ons opnemen door te mailen naar info@digisigning.nl, of te bellen naar 053-3690593.

Kunnen producten ook gehuurd worden?

Ja, onze producten kunnen gehuurd of gekocht worden. Als je naar het desbetreffende product gaat op onze website, kun je hier meer informatie over vinden. Mocht je meer informatie nodig hebben, neem dan gerust contact met ons op!